Resuming podcast

4 setembre de 2014 a les 7:37

El projecte d'ampliació de l'edifici del GEM, al ple d'avui

Compartir

El projecte d'ampliació i rehabilitació de l'edifici del GEM inclou una nova nau de 212 metres quadrats distribuïts en una planta baixa i un pis. Aquest espai es construirà just al costat de les instal·lacions que l'entitat té actualment a Can Feliciano. La previsió és que l'obra costi uns 225.000 euros. A més, la Diputació de Barcelona subvencionarà amb 51.000 euros la construcció d'un boulder, un rocòdrom, a l'interior de la nova nau.

Per tal que el projecte tiri endavant cal ara aprovar de manera definitiva el pla especial que s'ha hagut d'elaborar per tal de dur a terme l'actuació. Aquest és, precisament, un dels punts que s'han inclòs a l'ordre del dia del ple municipal d'avui.

A banda de tractar aquesta qüestió, la sessió d'aquest mes de setembre també posarà sobre la taula el conveni que ha de servir per expropiar els béns i drets afectats per les obres de remodelació de l'avinguda Verge de Montserrat.

El ple, amb cinc punts a l'ordre del dia, començarà a les 19 h. El podran seguir en directe a través d'Ona Malgrat, al 107.4 FM i a internet.