1 setembre de 2021 a les 16:33
Els Ajuntaments de Malgrat de Mar i Blanes van posar en marxa entre els mesos de febrer i març un procés de participació en què pregutaven a la ciutadania aspectes sobre la gestió del delta de la Tordera. Ara, aquest procés conclou que els ciutadans volen que s' augmenti el grau de protecció de la desembocadura del riu Tordera
Segons xifres aportades pels dos consistoris, 311 persones -229 a través de la web de l’Ajuntament de Malgrat i 82, de la de Blanes- van participar en les enquestes per expressar la seva opinió amb relació a l'ordenança per regular els usos i l’accés a la desembocadura, i a la declaració de reserva natural parcial d’aquest espai.
Els dos consistoris continuen treballant en la protecció de la desembocadura del riu amb la redacció d’una normativa que els permeti a curt termini regular els usos i l’accés. I paral·lelament, amb la tramitació de la declaració de reserva natural parcial d’aquest espai de gran valor mediambiental amb la idea de protegir-lo a llarg termini.