Resuming podcast

31 maig de 2022 a les 7:45

L'equip de Nacional Catalana del Club Patí Malgrat guanya contra el Piera el primer partit de la segona fase per la permanència

Compartir

El de dissabte va ser el primer partit de la segona eliminatòria de la fase de play out per mantenir la categoria. L'equip local s'enfrontarà de nou al Piera aquest divendres al Pavelló Municipal d'Esports. Per altra part, l'infantil A va guanyar els dos partits contra l'Olot i continua el camí cap a la Final four de la Copa Catalana

"Partit agònic, una altra vegada", comenta Juan León Gómez, president del Club Patí Malgrat, sobre l'encontre entre l'equip de Nacional Catalana d'Hoquei i el Piera del cap de setmana passat. El matx va acabar amb un empat a dos i es va decidir a la ronda de faltes directes. Amb aquest resultat, el CP Malgrat té la permanència a Nacional Catalana a tocar. L'equip haurà, però, de tornar a guanyar el Piera en un partit que es disputarà aquest divendres a casa.

El segon partit de la segona eliminatòria per mantenir la categoria tindrà lloc aquest divendres a les 20.45 h al Pavelló Municipal d'Esports de l'avinguda de Tarragona. "Aquest divendres hem de fer pinya i el pavelló ha d'estar ple de gom a gom", diu Gómez, que assegura "un espectacle molt maco".

 

El primer equip no era l'únic que jugava un partit important aquest cap de setmana. L'infantil A s'enfrontava a l'Olot per poder classificar-se per a la final de la Copa Catalana. L'equip local va guanyar els dos partits necessaris per situar-se entre els setze millors que jugaran a Manlleu les eliminatòries que decidiran els quatre equips que es disputaran la Final four a Roda de Ter.

Pel què fa als propers partits d'hoquei, a banda del matx de Nacional Catalana, el Fem15 jugarà dissabte a Vilanova la final de la Copa Catalana; i els vetarans A disputaran una final a sis al Vendrell, on lluitaran pel títol de lliga.