Resuming podcast

31 maig de 2021 a les 12:45

El primer equip del Club Patí Malgrat aconsegueix l'ascens a Nacional Catalana

Compartir

L'equip malgratenc ha empatat a 4 aquest cap de setmana a Cassà de la Selva. L'empat ha estat suficient per aconseguir ascendir a Nacional Catalana. Les noies del Fem15 també s'han classificat pels campionats de Catalunya

El Club Patí Malgrat tancarà una temporada atípica però amb bons resultats aquest proper cap de setmana. El primer equip del club ha aconseguit l'ascens directe a Nacional Catalana després d'empatar ahir contra el FD Cassanenc en un partit "complicat", segons Juan León Gómez, president de l'entitat. "Vam estar patint fins a última hora", assegura Gómez, que ha detallat que el Malgrat perdia 4 a 1, però que, finalment, l'equip va poder empatar.

Pel Malgrat aquest ascens és històric. El club no havia aconseguit mai ascendir a Nacional Catalana, "la categoria més alta a nivell de Catalunya". El club ho celebrarà el proper diumenge al pavelló amb la base i l'afició.

El Fem15, als campionats de Catalunya

L'equip Fem15, per altra part, també ha aconseguit accedir als campionats de Catalunya aquest cap de setmana després de derrotar l'Arenys 0-2. L'equip malgratenc és un dels vuit millors de Catalunya. "Són les guerreres del club; unes màquines", diu Gómez.