Resuming podcast

7 febrer de 2014 a les 10:25

El ple ha aprovat la moció per a la sanció dels pisos buits

Compartir
Les dues regidores del Partit Popular també van donar suport a la proposta que havien presentat de manera conjunta els grups polítics municipals de Convergència i Unió, Esquerra Republicana de Catalunya i Iniciativa per Catalunya - Els Verds - Esquerra Unida i Alternativa. Alguns membres de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca, que ahir van assistir al ple, havien demanat a les populars Ana Vega i Rosa Maria Aubanell que votessin la moció "com a persones i no com a representants d'un partit polític".

A banda d'aquesta moció per a sancionar els pisos buits, al ple d'ahir se'n van debatre cinc més, un de les quals va entrar per urgència. Eren sobre la distribució del Fons de Cooperació Local de Catalunya; de suport a Acció Cultural i a l'arribada de les emissions de Catalunya Ràdio i TV3 al País Valencià; de suport a la proposta per presentar a la mesa del Congrés de Diputats la proposició de llei orgànica de delegació a la Generalitat de Catalunya de la competència per autoritzar, convocar i celebrar un referèndum sobre el futur polític de Catalunya; d'adhesió al placte nacional pel dret a decidir; i en contra de la sentència d'introduir el castellà com a llengua vehicular.