Resuming podcast

17 febrer de 2022 a les 10:28

El Pla de Grau centrarà el tercer col·loqui organitzat per La Barretina Vermella

Compartir

La proposta comptarà amb la participació de representants dels àmbits de la pagesia, del sector dels càmpings, del col·lectiu de naturalistes i de l'administració local. El col·loqui, que s'emetrà en directe a Ona Malgrat, estarà moderat per la periodista malgratenca Marta Martín i començarà diumenge a les 12h

El Pla de Grau a debat. Present i futur del nostre entorn és el títol del tercer col·loqui que ha programat aquesta temporada La Barretina Vermella. El debat comptarà amb tots els agents implicats en l'entorn del Pla de Grau. D'aquesta forma, tal com indica el vicepresdent de La Barretina Vermella, Paco Márquez, han aconseguit que tothom se senti representat. 

 

Aquesta activitat està organitzada per una entitat cultural com és La Barretina Vermella. En aquest sentit, Márquez ha destacat la importància de l'organització d'un acte d'aquesta temàtica. Segons diu, tots els agents inclosos, també están implicats en la transformació mediambiental i cultural del nostre entorn.

 

Marta Marín serà qui moderarà el l'acte que comptarà amb la presència de Xavier Castells, gerent de La Cooperativa Agrícola Progrés-Garbí; del naturalista Javier Romera; d'Oliver Sànchez-Camacho, regidor de Mediambient de l'Ajuntament de Malgrat i de Jordi Sargatal, mediador ambiental de l'Associació de Càmpings del Delta de la Tordera.