4 maig de 2022 a les 8:03
El certamen, que s'ha organitzat enguany per primera vegada, ha comptat amb la participació de 28 obres d'artistes del Cercle Artístic de Malgrat. L'activitat s'ha inclòs al programa de MalgrART
Ofèlia de Lluís Blanco ha estat el quadre que s'ha endut el primer premi de la Biennal del Cercle Artístic de Malgrat. Una iniciativa que s'ha dut a terme enguany, per primera vegada, en el marc de MalgrART i que ha servit per premiar artistes associats a l'entitat. El segon premi ha estat per Concepció Chicharro i la seva obra Tranquil·litat; i el tercer, per Trencat de Fina Coll.
La Biennal del Cercle Artístic de Malgrat ha comptat amb la participació de 28 obres, que han estat exposades a la Capella de l'Antic Hospital des de Sant Jordi fins aquest passat cap de setmana, quan es va fer el lliurament de premis del certamen. Marta Corona, presidenta del Cercle Artístic de Malgrat, n'ha fet un balanç molt positiu.
L'acte de lliurament de pemis de la Biennal del Cercle Artístic de Malgrat, que va tenir lloc dissabte passat, va comptar amb una classe magistral del pintor Jordi Torrent. L'artista va crear un quadre a l'oli en directe a la Capella de l'Antic Hospital.