18 març de 2022 a les 14:42
Els dos grups júniors de xous del CEMPA i l’APA competiran al Camiponat Territorial de Barcelona de Grups de Xou
Aquest cap de setmana, els dos equips de patinatge artístic de Malgrat, el CEMPA i l’APA s’acostaran a Vic per presentar els xous dels seus equips júniors. D’una banda, l’APA presenta ‘Autocontrol. Alegria, tristesa, por, rabia… sigui quina sigui, cap em podrà dominar’. D’altra banda, el CEMPA mostrarà ‘No soc una més!! L’estat de la comoditat; no fer, no créixer, no arriscar-se. Encadenades a la mort en vida’.
L’acte serà classificatori per al Campionat de Catalunya que es farà a l’abril al Palau Municipal d’Esports de Granollers i tindrà lloc diumenge al Pavelló Castell d’en Planes de Vic.