Resuming podcast

24 maig de 2021 a les 13:16

El Parc Francesc Macià acollirà el Nomad Festival els dies 2, 3 i 4 de juliol

Compartir

La proposta fusiona diferents disciplines culturals en un mateix espai a l'aire lliure. Inclou un market amb dissenyadors, artesans i productes de proximitat, concerts i espectacles, una àmplia oferta gastronòmica i tallers i activitats per als infants

El Nomad Festival passarà aquest estiu per Malgrat de Mar. Els dies 2, 3 i 4 de juliol s'instal·larà al Parc Francesc Macià carregat de propostes i activitats per a totes les edats i perfils. David Nicolás, promotor del festival, ha explicat aquest matí a la roda de premsa de presentació de la iniciativa que s'aposta per la cultura i que s'aixeca sobre quatre pilars: el disseny, l'artesania i productes quilòmetre zero; la gastronomia amb foodtrucks variades; la música en viu i els espectacles infantils; i un espai per a la mainada.

El Nomad Festival oferirà els concerts de Mala Vida, que versionarà cançons de pop i rock dels anys 80 i 90 en espanyol, Big Mouthers, d'estètica "més glam" amb versions de rock internacional, i un duet que farà un tribut a Dire Straits. Dins del programa del festival també s'han inclòs els espectacles infantils Balla Nòmad i Coloraines Band.

 

El festival també repartirà gots reutilitzables que, enguany per la covid, no es podran retornar. "Intentem que la brossa de rebuig sigui el mínim", assegura Nicolás, que diu que la filosofia del Nomad és que sigui "sostenible".

 

Toni Riera, tècnic de Promoció Econòmica, ha detallat que el Nomad Festival "és una evolució" de la fira d'estiu que es feia fins ara.

 

Riera també ha explicat que s'ha decidit muntar el festival al Parc Francesc Macià perquè, entre d'altres coses, "l'estètica del Nomad s'ho mereix" i l'espai "permet un millor control de l'aforament i, per tant, poder seguir les mesures sanitàries vigents".

 

Finalment, el tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Ludwig Hasko, ha destacat que el festival permetrà posicionar Malgrat a nivell turístic, sobretot, pel què fa al turisme d'àmbit nacional. "Estem tornant a poc a poc a la normalitat; la idea és poder retrobar-nos i gaudir junts, sempre respectant les mesures de seguretat", ha afegit Hasko.