Resuming podcast

4 novembre de 2013 a les 11:00

El nou jardí del Centre Cívic segueix la filosofia sostenible de la resta d’espais verds del municipi

Compartir

El responsable del servei d'Espais Verds de l'Ajuntament Carles García ha explicat que aquest jardí, situat a la part de darrera del Centre Cívic, està format per plantes que han estat escollides tenint en compte un consum d’aigua sostenible. Tot i que es va estrenar oficialment dijous, el jardí no florirà fins la primavera de l'any vinent. Ho farà en tonalitats blaves, blanques i vermelles.


20131104103310.garcia.jardi-1.mp3
20131104103310.garcia.jardi-2.mp3