4 novembre de 2013 a les 11:00
El responsable del servei d'Espais Verds de l'Ajuntament Carles García ha explicat que aquest jardí, situat a la part de darrera del Centre Cívic, està format per plantes que han estat escollides tenint en compte un consum d’aigua sostenible. Tot i que es va estrenar oficialment dijous, el jardí no florirà fins la primavera de l'any vinent. Ho farà en tonalitats blaves, blanques i vermelles.
No results found for ""