Resuming podcast

23 juny de 2022 a les 7:59

El malgratenc Leo Ortega campió al MICFootball7 amb l'RCD Espanyol

Compartir

Ortega jugava amb l'equip benjamí de primer any. La 18a edició del MICFootball7 es va disputar el cap de setmana passat a Salou

El futbolista malgratenc Leo Ortega va guanyar el cap de setmana passat el MICFootball7 amb el seu equip, el benjamí de primer any de l'RCD Espanyol. El campionat es va disputar per primera vegada a les instal·lacions del Futbol Salou Sports Center, a la Costa Daurada, després de 17 anys celebrant-se a Andorra.

78 equips i més d'un miler de jugadors alevins, benjamins i prebenjamins van participar al torneig, que va acollir uns 3.000 espectadors. A banda de l'RCD Espanyol i el FC Barcelona, el MICFootball7 també va comptar amb presència del Liverpool FC, Villarreal CF, València CF i d'altres equips aragonesos, valencians i canaris.