Resuming podcast

17 maig de 2021 a les 8:54

El malgratenc Khyzer Hayat, campió d'Espanya de Muay Thai

Compartir

Hayat ha aconseguit el seu segon títol com a campió d'Espanya de Muay Thai aquest cap de setmana a Guadalajara

El lluitador malgratenc Khyzer Hayat, que entrena al Top King Training Center, s'ha imposat al seu contrincant de la Comunitat de Madrid aquest diumenge a la final del Campionat d'Espanya de Kickboxing i Muay Thai, que s'ha disputat a Guadalajara.

Hayat, que ha puntuat en tots els assalts, ha aconseguit el seu segon títol de campió d'Espanya. El proper combat de Hayat serà el 29 de maig a Badalona, en el marc del Mix Fight 47.