4 maig de 2022 a les 13:55
Anguita, que entrena al Top King Training Center, s'ha proclamat campió de jujutsu en dues modalitats, amb quimono i sense. El torneig s'ha disputat aquest cap de setmana a Barcelona
El lluitador malgratenc Francisco Anguita ha aconseguit dues medalles d'or al torneig Abu Dhabi Jiu Jitsu Pro Tour, que s'ha disputat aquest cap de setmana al pavelló de la Vall d'Hebrón, a Barcelona. Anguita ha competit en la categoria de cinturó blau (94 quilos) i ha estat campió en les modalitats amb quimono i sense.
L'Abu Dhabi Jiu Jitsu Pro Tour ha aplegat més de 800 esportistes d'arreu del món.