Resuming podcast

28 novembre de 2014 a les 11:49

El kit de l'orgànica es podrà recollir a l'Ajuntament a partir de dilluns

Compartir

Actualment, el servei de recollida de la fracció orgànica es porta a terme a Malgrat els dilluns, dimecres, divendres i diumenges. Els malgratencs i malgratenques han de separar a casa la fracció orgànica -restes de menjar, closques d’ou i marisc i marro del cafè , entre altres- i dipositar-la en el contenidor marró. Aquests contenidors tenen boca reductora per evitar que s'hi llencin residus d'altres fraccions.

 


20141128125625.timthumb-3.php.png?tr=h-500,fo-auto