22 novembre de 2021 a les 13:48
El malgratenc Alberto Llorens ha aconseguit la medalla d'Or aquest diumenge al Trofeu Ibercaja de Taekwondo celebrat a Saragossa. Es tracta del segon Or que el jove esportista del Gym Palafolls aconsegueix en un mes ja que a principis d'octubre va fer Or al Campionat de Pamplona
Alberto Llorens ha valorat a Ona Malgrat com va viure ahir la competició que l'ha fet aconseguir una altra medalla d'Or, en aquest cas al Campionat disputat a Saragossa. Segons ell, "bones sensacions, alguns dubtes a la primera fase però els vaig resoldre bé, i bona moral" al llarg de la comepetició. Al final victòria contundent per 37 a 8.
El jove esportista de taekwondo ha explicat quins seran els seus propers compromisos. Un d'ells és estudiar i participar a la trobada que organitzen diferents federacions com la catalana i espanyola on podrà conèixer l'Adriana Cerezo, subcampiona als Jocs Olímpics de Tòquio.
Alberto Llorens és molt jove però tot i així acumula un currículum extens. Fa dos anys va ser segon a Eivissa; ha estat tres vegades tercer d'Espanya; tercer d'Europa al Campionat de Bèlgica; 5 vegades Campió de Catalunya; també ha quedat 4rt amb la selecció catalana al CAR. Les dues últimes medalles, els dos Ors aconseguits a Pamplona i Saragossa durant aquest últim mes.