Resuming podcast

4 novembre de 2013 a les 11:40

El jardí del Centre Cívic també segueix la filosofia de sostenibilitat

Compartir

El responsable del servei d'Espais Verds de l'Ajuntament Carles García, ha explicat, que aquest jardí del Centre Cívic, situat a la part de darrere de l'edifici -mirant cap al parc Francesc Macià- està format per plantes, que han estat escollides tenint en compte un consum d’aigua sostenible. Les floracions, que es produiran la primavera vinent, seran blaves, blanques i vermelles.