1 abril de 2022 a les 7:39
Senyor Peix ha gravat el seu segon disc aquest 2022. El concert, que tindrà lloc aquest dissabte a les 20h a la sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal, inclourà algunes de les cançons noves
El conjunt malgratenc Senyor Peix posarà punt i final al festival La Barretina Sona! d'enguany amb una actuació en acústic i, segons els organitzadors, més propera al públic. El concert inclourà versions i cançons pròpies del primer disc i del segon, que tot just el grup acaba de gravar. Ho ha explicat un dels components del grup, David Anillo.
Les entrades del concert es poden adquirir a entrapolis.com. La Barretina Sona! és un festival organitzat per la Societat Cultural i Recreativa La Barretina Vermella.