Resuming podcast

6 abril de 2022 a les 13:55

El govern espanyol aprovarà la retirada de les mascaretes en espais interiors el 19 d'abril

Compartir

S'hauran de continuar portant mascaretes, però, en residències d'avis, hospitals i transports públics

El govern espanyol aprovarà retirar les mascaretes en espais interiors en el Consell de Ministres del 19 d'abril. Així ho ha proposat la ministra de Sanitat, Carolina Darias, a la reunió del Consell Interterritorial de Salut aquest dimecres. L'executiu, per tant, esperarà a després de Setmana Santa per donar llum verda a la mesura. L'obligació de dur-la es mantindrà, però, en alguns espais com ara les residències d'avis, els hospitals i els transports públics.