Resuming podcast

11 gener de 2022 a les 14:03

El Govern eliminarà el toc de queda a partir del 20 de gener

Compartir

Aquesta mesura es preveu que es faci efectiva si es confirma una millora de la pandèmia

El Govern de la Generalitat no preveu prorrogar el toc de queda més enllà del 21 de gener si es confirma una millora de la pandèmia. La portaveu de l’executiu, Patrícia Plaja, explica  que les xifres de contagis continuen sent “desorbitades”, especialment per la variant òmicron, tot i que apunta que hi ha indicis de desacceleració i indicis d’una futura millora.

Si aquests indicis es confirmen, el Govern no plantejarà prorrogar el confinament nocturn vigent. Tot i això, Plaja ha afegit que no es pot plantejar una flexibilització generalitzada de les restriccions i ha defensat que es començarà per aquesta mesura perquè és la més invasiva.