Resuming podcast

10 juny de 2021 a les 12:50

El govern de Malgrat treballa en una ordenança per regular l'espai i els usos del Passeig Marítim

Compartir

Malgrat de Mar vol unificar la imatge de les terrasses de bars i restaurants i de la resta d'activitat que es desenvolupa al Passeig Marítim. Per això, es treballa en una ordenança que reguli l'ús tot i que aquest estiu encara estarà marcat per l'excepcionalitat de les mesures de seguretat contra la covid-19

El tinent d'alcalde d'Urbanisme, Jofre Serret, ha explicat que s'ha iniciat el procés per regular les taules i terrasses per tal d'actualitzar els criteris d'ocupació i ús.

Serret subratlla però que enguany es continua amb l'excepcionalitat de la pandèmia i s'han de seguir les mesures de seguretat i distàncies. Per aquest motiu, diu Serret, aquest estiu encara les terrasses estaran ubicades fora de façana. A més, recorda que hi ha vigent un Ban que especifica que s'ha de fer el desplaçament de les terrasses fora de la façana. Serret explica que ja s'han posat en contacte amb els restauradors de la zona per informar-los de com ha de ser enguany l'ocupació.

Recordem que aquests últims dies s'han retirat els testos amb els arbres que hi havia provisionals al tram remodelat del Passeig Marítim malgratenc.