Resuming podcast

23 novembre de 2021 a les 14:19

El Govern de Malgrat prepara una audiència pública per presentar els pressupostos municipals de 2022

Compartir

La presentació serà el pròxim dijous 2 de desembre a la Sala d’Actes Joaquim Garriga de l’Arxiu Municipal a les 18h

Tal com avança la regidora de Serveis Econòmics, Isabel Ortiz, el pressupost del 2022 està centrat en les persones i augmenta la despesa social. A més, inclou inversions que es detallaran el dia de l’audiència. Finalment, el pressupost pel 2022 serà de 23.915.000 euros.

 

 

Els encarregats de presentar la proposta dels pressupostos per al 2022 seran Jofre Serret, primer tinent d’alcalde i regidor de Participació Ciutadana i Creixement Democràtic, i Isabel Ortiz, tercera tinent d’alcalde i regidora de Serveis Econòmics. 

A diferència de l’any passat, la sessió d’enguany serà presencial i els ciutadans i ciutadanes que vulguin podran expressar la seva opinió, les seves propostes i els seus suggeriments. Aquestes intervencions es recolliran formalment en una acta i seran de caràcter consultiu i no vinculant.