Resuming podcast

18 maig de 2022 a les 13:29

El Govern baixa a fase de prealerta el pla d'emergències per pandèmies, activat el març del 2020 per la covid

Compartir

La desactivació formal i jurídica del pla deriva del fet que ja no s'estan aplicant mesures d'emergència per la pandèmia, amb l'excepció d'algunes mesures preventives de caràcter general. El pla de pandèmies es va activar en fase d'emergència el 12 de març del 2020 i el 15 d'octubre de 2021 es va rebaixar a fase d'alerta davant la millora de les condicions de la pandèmia

Amb la prealerta del pla se seguirà fent seguiment de l'evolució de la pandèmia i es mantindrà l'estructura general de coordinació necessària i especialment l'avaluació del risc en continu amb salut pública i protecció civil per avançar-se a possibles impactes futurs de la pandèmia si es produeix un empitjorament de la situació.