5 octubre de 2021 a les 12:39
Després de moltes protestes i reunions entre el sector i l’executiu, els locals d'oci nocturn podran obrir de nou atenent a l’evolució positiva de la pandèmia i com a via per aturar els macrobotellades que s’han dut a terme els darrers mesos
El Govern de la Generalitat té previst aprovar avui la reobertura dels locals d’oci nocturn en espais interiors a partir de divendres, així ho han explicat fons de l’executiu a l’ACN. Actualment i des de divendres 23 només estan oberts els espais exteriors fins a les tres de la matinada i no es pot ballar en ells.
La reobertura es farà 100 dies després que les sales de festes, discoteques i pubs haguessin de tancar les portes a causa de la cinquena onada de la Covid-19.