25 juliol de 2022 a les 10:18
Terrés també ha guanyat les medalles d'or en salt i de bronze en barra fixa
El gimnasta malgratenc Eric Terrés ha guanyat tres medalles al Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística que s'ha celebrat aquest cap de setmana a Pamplona. A banda de proclamar-se subcampió de Vila Olímpica 9, Terrés també ha fet podi en salt i barra fixa. Concretament, l'esportista malgratenc ha guanyat l'or en salt i el bronze en barra. Des del Salt Gimnàstic Club, entitat on s'ha format Terrés, han titllat l'actuació d'"impecable" a través del seu perfil a Facebook.
L'esportista malgratenc també ha estat seleccionat aquest juliol per participar al bilateral contra l'equip nacional de Portugal. Es tracta d'una competició preparatòria pel Campionat d'Europa.