Resuming podcast

25 febrer de 2022 a les 12:30

El gerent d'un centre de formació del sector funerari amb seu a Malgrat de Mar, acusat d'agressió sexual

Compartir

La fiscalia demana, segons publiquen El Mundo i El periódico i ha pogut contrastar Ona Malgrat, vuit anys de presó per un delicte d'abús sexual, la prohibició d'apropar-se a la víctima i sis anys de llibertat vigilada. El sospitós ha dimitit aquest matí com a tinent d'alcalde de Seguretat i Mobilitat de Santa Susanna

L'Audiència de Madrid jutjarà en unes setmanes el gerent de Instituto Español Funerario, ubicat a Malgrat de Mar, per un delicte d'abús sexual. Segons l'escrit de la fiscalia, al qual Ona Malgrat ha pogut tenir accés, l'acusat hauria comès presumptament l'agressió al maig de 2018 quan va viatjar a Madrid amb la víctima, una treballadora de l'empresa a qui havia contractat feia cinc dies. La fiscalia indica que el gerent va informar la noia, de 24 anys, que havia de viatjar amb ell a Madrid per fer un curs de formació amb altres persones. El fiscal remarca, però, que l'acusat va enganyar la víctima ja que "no hi havia més treballadors per fer aquell viatge i que, ni tan sols s'anava a impartir el curs de formació, reservant el processat una única habitació pels dos" en un hotel de Madrid.

L'escrit del fiscal afegeix que la nit que van arribar a Madrid, acusat i víctima van anar a sopar a un restaurant i que en tornar a l'hotel la noia es va sentir "marejada i somnolenta" per la qual cosa es va quedar adormida al llit. El fiscal creu que, en aquell moment l'acusat "amb ànim de satisfer el seu instint libidinós i aprofitant l'estat d'inconsciència" de la dona, la va despullar i li va fer tocaments. El Ministeri Públic creu que l'home va aprofitar l'estat de debilitat de la víctima per agredir-la sexualment.

L'acusat era el tinent d'alcalde de Seguretat de Santa Susanna

El processat, sense antecedents penals, ha presentat aquest matí la seva dimissió com a tinent d'alcalde de Seguretat i Mobilitat de Santa Susanna. L'alcalde Joan Campolier ha acceptat la renúncia de l'acusat i l'Ajuntament del municipi ha explicat en un comunicat que "el regidor ha pres aquesta decisió per poder fer front a una tema judicial que té pendent i que no té res a veure amb l'activitat" del consistori.