1 juny de 2015 a les 10:21
El Grup Excursionista Malgratenc (GEM) està ultimant els detalls de les dues proves esportives que organitza a l'estiu: el triatló popular, que té lloc al juliol, i la Cursa del Miner de Ferro, que se celebra a l'agost, coincidint amb la Festa Major de Sant Roc. Ho ha explicat el nou president de l'entitat, Jofre Marés, durant l'acte d'inauguració de l'ampliació del local de Can Feliciano, que ha tingut lloc aquest dissabte.
Marés ha comentat que el triatló que organitza el GEM "continua sent una prova popular tot i que vegada hi participa gent de més nivell mentre que la Cursa del Miner té com a objectiu donar a conèixer les mines de Can Palomeres". Jofre Marés ha afegit que l'entitat treballa en dues curses més de cara a finals d'any, tot i que no ha volgut donar detalls.
El GEM, ha inaugurat aquest dissabte les obres d’ampliació que s’han fet en els darrers mesos. Els treballs han tingut un cost de 166.319,70 euros que han estat finançats per l'Ajuntament amb un ajut de 51.000 euros de la Diputació de Barcelona.