Resuming podcast

11 juny de 2015 a les 10:45

El GEM ja ho té tot a punt per a la revetlla de Sant Joan

Compartir

El Grup Excursionista Malgratenc (G.E.M.) ha fet públic el cartell de les activitats que organitza per la revetlla de Sant Joan a Malgrat de Mar. La festa començarà a partir de les vuit del vespre amb la presència de la Flama del Canigó a l'Avinguda dels Països Catalans, al costat del monument a la sardana. Des d'aquest punt la flama començarà el seu recorregut pel Passeig Marítim, Plaça de l'Àncora, Avinguda Bon Pastor, Germanes Torrell, Passada, Girona, Avinguda Mediterrània, Camí del pla, Llibertat, Sant Elm, Sant Esteve, Escoles, Fonlladosa, Carme i plaça de l'Esglèsia. Els encarregats de portar el foc seran membres de l’Esport Ciclista Malgrat i el Club d’Atletisme Malgrat. L'arribada a la plaça de l'Església i l'encesa del peveter està previst per a les nou del vespre.

Per altra banda, a dos quarts de nou del vespre està prevista l'obertura de l'acte a càrrec d'Assumpta Mercader. Després hi haurà batucada, tabalada i gresca a càrrec de la Colla de Geganters de Malgrat de Mar i la Colla de diables Ratpenats Infernals. A les del nou del vespre es llegirà el manifest, que anirà a càrrec del Cap Escolta Enric Zaldo i es farà l'acte solemne d’encesa del peveter a càrrec de l’Agrupament escolta i guia de Sant Nicolau. Tot seguit tindrà lloc una cercavila amb la colla de diables Ratpenats Infernals i la Colla Gegantera de Malgrat de Mar que portaran la flama des de la plaça de l'església fins a la plaça Xesco Boix passant pel Carrer de Mar, Sant Elm, Llibertat, Abat Oliba i Avinguda Pomareda. 

La festa acabarà una espectacle pirotècnic a càrrec de la colla de diables, l'encesa de la Foguera de Sant Joan i un sopar popular.