29 maig de 2015 a les 8:12
El Grup Excursionista Malgratenc (GEM) ha completat el relleu de la seva junta directiva. Ara fa un mes la junta encapçalada per Jordi Masats va donar pas a l’equip de persones liderat per Jofre Marés, el nou president. Masats ha explicat que la nova junta "garanteix la continuitat del projecte de l’entitat, sempre implicada en els temes esportius i culturals del poble". Masats també ha explicat que "l’entitat viu un moment dolç, amb un creixement constant de socis i un fort arrelament dins del municipi".
El president sortint ha fet una valoració molt positiva del temps que ha estat al capdavant del GEM i ha animat a tothom "a participar en qualsevol activitat associativa de la població. Personalment m'ha aportat molt, m'ha ajudat a formar-me i realitzr-me en la branca social".
El GEM, inaugura aquest dissabte les obres d’ampliació que s’han fet en els darrers mesos. Els treballs han tingut un cost de 166.319,70 euros que han estat finançats per l'Ajuntament amb un ajut de 51.000 euros de la Diputació de Barcelona.