11 febrer de 2022 a les 14:04
El Grup Excursionista Malgratenc és l'amfitrió de l'acte on es parlarà aspectes organitzatius de l’edició d’enguany
Demà la sala Joaquim Garriga de l’arxiu municipal acollirà l’assemblea nacional d’equips de foc de la flama del Canigó. Aquest és un acte on tothom pot assistir tot i on es tractaran aspectes tècnics relacionats amb l’organització de la celebració d’aquest any.
Tal com indiquen els organitzadors, aquests últims anys ha estat limitada la seva celebració. Tot i això, esperen que aquesta vegada pugui celebrar-se com anys enrere on els excursionistes pujaven fins al Canigó per la flama. Actualment, però, estan a l’espera de saber si les autoritats franceses enguany donen el vistiplau perquè hi vagin.
La reunió es farà demà a les 11h a la sala Joaquim Garriga de l’Arxiu Municipal.