Resuming podcast

7 octubre de 2014 a les 12:24

El Festival Internacional de Bandes de Música arrenca avui amb un concert

Compartir

El concert d'aquesta tarda servirà per obrir una setmana plena d'espectacles en diversos indrets del municipi. Dijous els grups trepitjaran les escoles i oferiran també diversos concerts al carrer. Divendres hi haurà una cercavila que començarà al Passeig Marítim i acabarà al Parc de Can Campassol, on es farà un concert que donarà el tret de sortida oficial a la competició que tindrà lloc dissabte al pavelló Germans Margall. El lliurament de premis del concurs es farà diumenge a les 12 h al Parc Francesc Macià.

9 bandes actuaran en el festival, de les quals 7 entraran en competició. A la categoria de majorettes hi prendran part 3 grups, i el festival comptarà amb l'actuació d'un grup de folklore d'Itàlia.

La gerent de Malgrat Turisme SL, Ester Gil, ha explicat que l'objectiu que s'han marcat per a l'edició del festival d'enguany és "mantenir el nivell de qualitat dels grups". Gil ha destacat que s'ha pogut fer un programa més complet perquè els grups "han pogut estar més dies al nostre municipi".

Pel que fa al jurat de l'edició d'enguany, Gil ha avançat que hi haurà membres procedents de Bèlgica i Canadà.