4 octubre de 2023 a les 11:01
La nova edició del festival ha programat concerts i exhibicions a diferents espais del poble cada tarda i es clourà el proper dissabte 7 d'octubre amb exhibicions de tots els grups al matí i a la tarda al Parc Francesc Macià
El Festival Internacional de Bandes de Música (FIBM), organitzat per l'Àrea de Promoció del Municipi de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, comença avui amb la participació de vuit bandes de música, vuit grups folk i tres conjunts de majorets. En l'edició d'enguany hi participen grups de la República Txeca, Polònia, Estònia, Suïssa, Itàlia, Dinamarca, Croàcia, Letònia, Àustria i Espanya.
Una exhibició de grups de folk d'Estònia i Polònia obrirà avui el festival a partir de les 16:30 h al Parc de Can Campassol. També hi haurà un concert a les 17 h amb una banda danesa al Passeig Marítim.
Per demà dijous el programa inclou un concert al Passeig Marítim a les 16:30 h amb les bandes de Suïssa i República Txeca; una exhibició a les 17 h a la plaça de l'Església amb els grups de folk de València, Croàcia i la República Txeca; i un concert a les 17:30 h a la plaça de Josep Anselm Clavé amb les bandes de Suïssa, Polònia i Dinamarca.
Divendres hi haurà una desfilada amb la participació de tots els grups folk i bandes de música que sortirà des del Passeig Marítim a les 16 h i acabarà a la plaça de l'Església. A les 17 h es farà, d'una banda, una exhibició de tots els grups de folk a la plaça d'Anselm Clavé i, de l'altra, una exhibició de bandes al Parc de Can Campassol.
El FIBM es clourà dissabte. Per aquest darrer dia de festival s'ha programat una exhibició de totes les bandes de música participants a partir de les 10 h al Parc Francesc Macià i una exhibició de tots els grups de folk a les 16:30 h al mateix escenari.