17 maig de 2022 a les 9:11
L'equip va guanyar ahir el tercer partit de l'eliminatòria per accedir a la Copa Catalana. El fem 15 del CP Malgrat s'enfrontava en aquesta fase al PHC Sant Cugat, a qui ha vençut en dos dels tres partits
"Va ser un partit bastant agònic", comenta Juan León Gómez, president del Club Patí Malgrat, sobre l'encontre decisiu que va enfronar ahir el fem 15 amb el PHC Sant Cugat. I és que les esportistes es jugaven l'accés a la Copa Catalana d'Hoquei. Els dos conjunts arribaven ahir al tercer partit de l'eliminatòria amb un matx guanyat cadascun. Gómez ha explicat que les jugadores malgratenques "van lluitar des de primera hora". De fet, les noies, que van arribar a la mitja part amb un empat a un, van encarar un segon temps complicat en què van remuntar un 1 a 3 i van aconseguir arribar a la pròrroga, que van guanyar amb un resultat final de 5 a 4.
Gómez ha destacat l'esportivitat, tant dels equips com de l'afició, que va apropar-se fins al Pavelló Muncipal d'Esports de l'avinguda de Tarragona per donar suport a l'equip local.
Després d'haver superat l'eliminatòria, l'equip fem 15 del CP Malgrat ja pensa en la Copa Catalana d'Hoquei, que es disputarà els dies 3, 4 i 5 de juny a Vilanova i la Geltrú.