Resuming podcast

20 setembre de 2023 a les 8:45

El diputat d'Esports, Xavier Amor, es compromet a "fer equip a Malgrat" per garantir la pràctica esportiva per a tothom

Compartir

L'Ajuntament de Malgrat de Mar s'ha reunit aquest dimarts amb l'Àrea d'Esports de la Diputació de Barcelona per parlar dels projectes que la Regidoria d'Esports té sobre la taula en aquests moments

Entre els projectes que ara mateix té entre mans la Regidoria d'Esports hi ha el tancament de les pistes polivalent i de l'Escola Marià Cubí, la renovació de la piscina municipal per tal que sigui d'aigua salada o la remodelació dels vestuaris a peu de pista del Pavelló Municipal d'Esports de l'avinguda de Tarragona.

L'alcaldessa, Sònia Viñolas, i la regidora d'Esports, Sonia Huertas, han exposat aquestes propostes al diputat d'Esports de la Diputació de Barcelona, Xavi Amor, en una reunió de treball que han mantingut aquest dimarts. Amor s'ha compromès "a fer equip" a Malgrat per tal que "els equipaments esportius siguin, sobretot, espais de pràctica esportiva per a totes les edats de la vida".

La reunió de treball entre Ajuntament i Diputació d'aquest dimarts ha inclòs una visita a la pista polivalent i al Camp Municipal d'Esports.