25 maig de 2022 a les 13:39
Ona Malgrat emet demà dijous el segon Debat polític de la temporada. Serà a les 19h en directe des de la sala de plens de l'Ajuntament
El tema escollit per aquest segon debat és sobre el creixement econònomic al municipi. Els regidors participants posaran sobre la taula diferents aspectes com ara si el creixement econòmic i la sostenibilitat són compatibles i analitzaran com és el creixement econòmic al municipi, en cas que considerin que n'hi ha. El Debat polític també plantejarà quins són els reptes que ha d'encarar Malgrat de Mar els propers anys a nivell econonòmic.
Participaran per part del PSC, Isabel Ortiz; per Malgrat ens Mou, Jofre Serret; per Junts per Malgrat, Carme Ponsa; per ERC, Joaquim Albert i per la CUP, Enric Zaldo.