Resuming podcast

13 de Març de 2025 a les 15:30

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha acollit un 'fam trip' destinat al turisme de reunions i negocis

Compartir

Una de les activitats que es destaca és una experiència d'escape room organitzada per Escape Masnou al TecnoCampus.

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha organitzat un 'fam trip' pel Maresme destinat al turisme de reunions i negocis. Han participat en aquest esdeveniment 18 representants de 13 agències del sector com BMC Global, T-Made Events, Ready & Go Events, Spanish Heritage DMC i Ovation DMC Spain, entre d'altres.

La visita ha combinat activitats d'oci, treball en xarxa i descoberta dels espais singulars del territori. Una de les activitats que es destaca és una experiència d'escape room organitzada per Escape Masnou al TecnoCampus, amb la qual s’ha pogut mostrar un dels espais del Maresme que pot acollir esdeveniments innovadors i dinàmics.

A més, també han visitat la Casa Coll i Regàs de Mataró, la masia Can Mora de Dalt de Sant Vicenç de Montalt, el Castell Jalpí d’Arenys de Munt, l’Hotel Atenea Port de Mataró i l’Atzavara Hotel & SPA de Santa Susanna; espais que formen part del Club de Producte Maresme Events.

Els assistents al 'fam trip' no només han pogut avaluar els espais visitats, sinó que també han pogut conèixer l'oferta hotelera i gastronòmica que ofereix la comarca. Com a exemple d’aquesta oferta gastronòmica, el Consorci recalca la visita al restaurant Nuus, al mateix hotel Atenea Port Mataró.

Aquest 'fam trip' s’emmarca dins l’estratègia del Consorci per consolidar el Maresme com una destinació MICE de referència, fent valdre la seva proximitat amb Barcelona, els seus espais singulars i una oferta d’activitats i serveis adaptats a les necessitats de les empreses i organitzacions.