27 març de 2014 a les 14:02
El conseller Santi Vila va defensar el paper de les administracions locals per a superar la complicada situació econòmica que caracteritza el moment actual. Vila va assegurar que "el govern de Catalunya té molt clar que ha d'ajudar els ajuntaments" i va afegir que cal donar suport a persones "que tenen molt present i futur". En aquest sentit, el conseller va dir que la regidora convergent Neus Serra "és una de les persones més valuoses que tenim".
En el transcurs de l'acte, Santi Vila també va fer referència a la línia RG1, que connecta des d'aquest dilluns Malgrat de Mar amb Girona i Figueres sense necessitat de transbord. El conseller ha valorat positivament que s'hagi posat en marxa aquest servei.
Finalment, Vila ha explicat que enguany es destinaran 100 milions d'euros per allargar l'autopista C-32 fins a Lloret de Mar. No ha garantit, però, que a la carretera N-II s'hi pugui fer alguna actuació a curt termini.
El diàleg públic que van mantenir ahir a la nit el conseller Santi Vila i la regidora Neus Serra estava organtizat per Convergència i Unió de Malgrat de Mar.