1 abril de 2014 a les 10:21
La campanya de Sant Jordi de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre funciona igual que d'altres que l'entitat ha dut a terme com la Pollastrada de Nadal. Els clients dels establiments associats poden emplenar les butlletes que se'ls facilitarà quan realitzin les seves compres. Després, les han de dipositar a l'urna que trobaran a la mateixa botiga.
El sorteig de les experiències tindrà lloc el dia de Sant Jordi, el 23 d'abril, a les 17:30h a la plaça de l'Església. Cadascun dels botiguers que s'han adherit a la campanya repartirà un premi.
La iniciativa, que du a terme l'Associacó de Comerciants Malgrat Centre, compta amb la col·laboració de Malgrat Turisme S.L. i l'Ajuntament de Malgrat de Mar.