Resuming podcast

11 gener de 2022 a les 12:52

El comerç local lamenta els resultats obtinguts el primer cap de setmana de rebaixes

Compartir

Tot i que els comerciants de Malgrat ja han començat a aplicar els seus descomptes d’hivern, des de l'Associació de Comerciants indiquen que no han notat augments en les vendes

Aquest cap de setmana ha sigut el primer de rebaixes i els resultats no han sigut els millors pels comerciants de Malgrat. El president de l’Associació de Comerciants de Malgrat de Mar, Francesc Cano, indica que ha sigut un cap de setmana ‘molt fluix’ el client de Malgrat prefereix organitzar-se i comprar fora de la població. Tot i això, espera que aquest cap de setmana hi hagi un volum més alt de vendes. 

Pel que fa als resultats de les campanyes de Nadal i Reis, Cano celebra els que han aconseguit tenint en compte el context social i comercial. Segons informa, els dies de Cap d’Any van ser els més fluixos, però per Nadal i Reis la població es va animar.

Recordem que les rebaixes van començar el dia 7 de gener i s’allargaran fins al 6 de març.