31 maig de 2021 a les 11:57
La secció de bàsquet del Club Natació Sabadell s’ha proclamat campiona de la final a vuit del Campionat Cadet Femení Preferent de bàsquet que s’ha disputat al pavelló Germans Margall aquest cap de setmana. Les noies del Sabadell s’han imposat per 49-38 a les mataronines de la Unió Esportiva Mataró en un partit dominat en tot moment per les vallesanes
La final s’ha disputat aquest diumenge al migdia. En el partit pel tercer i quart lloc disputat també diumenge el Barça s'ha imposat al Sant Adrià per 66-43. Al torneig han participat un total de vuit equips. Aquest campionat s’ha jugat a Malgrat de Mar en el marc dels actes de la Capitalitat del Bàsquet Femení.

L'equip femení del CN Sabadell celebrant la victòria. Foto: Aj. Malgrat
El vicepresident de la Federació Catalana de basquetbol, Joan Francitorra, ha explicat a Ona Malgrat que la represa de l'activitat esportiva és fonamental per als esportistes i també per als clubs.
Per la seva banda, l'alcalde Joan Mercader ha valorat de forma positiva que tot i els entrebans del temporal Gloria i la pandèmia de la Covid, Malgrat de Mar ha pogut celebrar la Capitalitat del Bàsquet Femení.
A finals del mes de juny es farà l'acte de cloenda de la capitalitat on Malgrat cedirà el testimoni a la ciutat de Manresa.