Resuming podcast

24 març de 2022 a les 9:15

El Club Twirling Malgrat de Mar es proclama subcampió nacional a la Lliga Interclubs

Compartir

A més, part de les seves esportistes es van declarar campiones a la zona de Barcelona en la modalitat equip

El club de ball malgratenc suma dues noves victòries en el seu primer any de competició. I, és que, s’ha imposat com a subcampió nacional de la Lliga Interclubs en el Torneig de Twirling que es va celebrar al municipi diumenge 13 de març. 

Des del club celebren els resultats obtinguts, ja que en aquest mateix certamen algunes de les esportistes  també van declarar-se campiones de la zona de Barcelona/Maresme.

 

*Foto: Club Twirling Malgrat