Resuming podcast

26 agost de 2021 a les 13:01

El Club Twirling Malgrat de Mar celebrarà el seu primer festival aquest diumenge

Compartir

L'exhibició, que tindrà lloc diumenge a les 18h al Pavelló Germans Margall, inclourà actuacions individuals, en parelles i en grup. Una cinquantena d'esportistes participaran al festival

El Pavelló Germans Margall acollirà aquest diumenge el primer festival del Club Twirling Malgrat de Mar. La proposta servirà per tal que les esportistes de l'entitat, una cinquantena, puguin mostrar els exercicis que han practicat en el transcurs del darrer any. Aida Rodrigo, directora tècnica del club, ha explicat que l'exhibició inclourà actuacions individuals, en parelles i en grups, i que el festival s'ha adaptat a les mesures de contenció de la covid.

Rodrigo ha destacat també que aquest serà el primer festival que l'entitat organitza a Malgrat de Mar. "Portem tot un any aturats per la covid i les nenes estan molt il·lusionades", afegeix la directora tècnica.

El festival de twirling d'aquest diumenge servirà també per donar el tret de sortida a la temporada 2021-2022. Rodrigo ha avançat que 15 esportistes de l'entitat han estat preseleccionades per a iniciar-se a la competició.

El festival de Twirling d'aquest diumenge, que tindrà lloc al Pavelló Germans Margall a les 18h, comptarà també amb l'actuació del Club Twirling Vidreres.