25 maig de 2022 a les 10:12
La competició, que va tenir lloc el cap de setmana passat a l'Hospitalet de Llobregat, va aplegar més de 300 esportistes d'una vintena de clubs de cinc països diferents
El Club Twirling Malgrat de Mar ha aconseguit sis medalles al 8è Open Internacional de Twirling Trofeu Ciutat de l'Hospitalet, que es va celebrar el cap de setmana passat. L'equip cadet, format per Sara Ribas, Sara Lis, Yanira García, Júlia González, Marta Ramírez i Paula Lorenzo, es va proclamar campió per segona vegada consecutiva. També van aconseguir la medalla d'or l'esportista Yanira García i el duet format per Marta Ramírez i Júlia González. Per altra part, Sara Lis i la parella constituïda per Chloe García i Alma Cerezo van ser plata en la categoria infantil. Cerezo va aconseguir, a més, una medalla de bronze.
Aida Rodrigo, directora tècnica del Club Twirling Malgrat, ha fet un balanç molt positiu dels resultats obtinguts aquesta temporada.
El Torneig Nacional "Twirl for fun", en què participarà el Club Twirling Malgrat el proper cap de setmana, es disputarà al pavelló d'esports de Vidreres.