Resuming podcast

20 maig de 2021 a les 13:23

El Club Patí Malgrat s'enfrontarà al Voltregà aquesta nit

Compartir

El primer equip del Malgrat continua lluitant per l'ascens a Nacional Catalana. El conjunt s'enfronta avui a les 21:30h al Voltregà al pavelló de l'avinguda de Tarragona

 Durant una entrevista a Ona Malgrat, el president del Club Patí Malgrat, Juan León Gómez, ha explicat que viuen el partit "amb nervis però amb confiança. Necessitem guanyar els tres partits que ens queden per poder pujar a Nacional Catalana. Un somni que perseguim des de principi de temporada".

Juan León Gómez ha subratllat que els malgratencs estan primers al grup d'ascens, i per tant, depenen d'ells mateixos. La setmana que ve els malgratencs s'enfrontaran al Cassanenc i l'últim partit serà a casa contra el GEiEC. Reconeix que el partit d'avui és complicat perquè "tot i estar molt bé anímicament, a nivell físic hem tingut moltes lesions, tots arrosseguen petites molèsties de genoll i d'espatlla, entre altres, però l'escalf del públic serà important".