Resuming podcast

22 febrer de 2022 a les 9:00

El CEMPA suma dues noves victòries pel club

Compartir

L’equip s'ha endut dos ors, una cinquena i una sisena posició

Aquest cap de setmana les patinadores del Club Esportiu Malgratenc de Patinatge Artístic han començat el primer Open de la temporada on els bons resultats no s’han fet esperar. El club va desplaçar-se a Vilajuïga amb les integrants dels nivells 2, 3 i 4. Allà, l’Arantxa i l’Ona van aconseguir una medalla d’or cadascuna, mentre que la Carlota i l’Amèlia van endur-se una cinquena i una sisena posició, respectivament.

 

*Foto: CEMPA