9 novembre de 2021 a les 14:40
Tal com indiquen des de l’entitat, l’Ajuntament no els ha proposat solucions i ells n’han hagut de buscar pròpies
En una entrevista per Ona Malgrat, Jordi Cardona, membre de la junta del club, ha volgut mostrar la seva disconformitat amb la problemàtica envers el camp de futbol. El C.D. Malgrat ha estat l’últim a pronunciar-se.
Pel que fa a les solucions, Jordi Cardona informa que quan els van eliminar el tercer dia d’entrenaments, van posar-se en contacte amb altres municipis per tal d’entrenar en ells. Tot i això, considera que ells no són qui hauria de fer aquest moviment, sinó que ho hauria de fer l’altra entitat esportiva.
Segons diu, la idea del consistori és que el repartiment sigui equitatiu. Aquesta decisió, si ambdós clubs segueixen creixent, pot anar en detriment de la qualitat futbolística dels equips.
També afirma que aquestes decisions han perjudicat l’entitat. I és que suposen una incertesa sobre la realitat de les informacions que els han donat. Finalment, Cardona ha volgut deixar palès que no és important la procedència dels jugadors de cap de les dues entitats, l’important és que tots juguen per defensar els colors malgratencs.
A continuació podeu sentir l'entrevista completa: