6 octubre de 2014 a les 10:21
El primer equip del CD Malgrat ha començat la temporada amb un bon resultat. S'ha imposat al Catalonia amb un resultat de 4-0. Segons l'entitat, l'equip ha controlat la primera part i ha demostrat "serietat defensiva". Els jugadors han aprofitat la segona part del partit i, sobretot, les ocasions de gol.
El resultat d'aquest cap de setmana col·loca l'equip al tercer lloc de la classificació, darrera de La Batllòria i el Lloret.
No results found for ""