Resuming podcast

5 juliol de 2021 a les 12:13

El CD Malgrat fa un balanç molt positiu de la temporada

Compartir

Mentre ja comencen a preparar la propera temporada, els membres de la Junta del CD Malgrat fan un balanç molt positiu de la temporada que ara es tanca. Durant una entrevista a Ona Malgrat, Jordi Cardona, integrant de la Junta del CD Malgrat, destaca que tot i ser un temps complicat a nivell general, el Club ha aconseguit algunes de les fites que s'havia marcat a l'inici de la temporada. A més, Cardona ha tornat a mostrar la seva confiança plena en la direcció esportiva que es va incorporar just abans de la pandèmia

Jordi Cardona ha explicat que aquesta temporada 3 categories han lluitat per l'ascens. L'infantil, que finalment ja és de Primera Divisió; l'Aleví que encara no ho és però té moltes possibilitats i, per últim, el Juvenil que no ha aconseguit pujar de categoria tot i que l'equip continuarà la propera temporada ja que, segons Cardana, "és un equip guanyador".