Resuming podcast

26 maig de 2022 a les 7:54

El CD Malgrat fa un balanç agredolç de la temporada de futbol

Compartir

L'equip aleví de Primera ha tancat la temporada en una posició "molt còmoda". El benjamí de Preferent i l'infantil de Primera, però, no ho han tigut tan fàcil. Tot i això, des de l'entitat es mostren satisfets amb els resultats i asseguren que aquests dos equips han estat "els més valents de tot el club" perquè van decidir a inici de temporada lluitar per la categoria tot i ser jugadors de primer any

De les tres categories que el CD Malgrat havia aconseguit consolidar la temporada anterior, només l'equip aleví, que juga a Primera, ha aconseguit tancar la temporada amb comoditat. El benjamí de Preferent i l'infantil de Primera, amb jugadors de primer any, no ho han tingut tan fàcil. Tot i això, Jordi Cardona, secretari del CD Malgrat, diu que des del club estan "contents" perquè, afegeix, "per baixar de categoria vol dir que n'estàs una per sobre; si estàs a l'última categoria, no pots baixar".

 

Sobre el benjamí de Preferent i l'infantil de Primera, Cardona ha assegurat, a més, que "han estat els equips més valents de tot el club" perquè tant futbolistes com pares van decidir jugar en les seves respectives categories amb nens de primer any. "Els equips que pateixen són els més forts", considera Cardona.

 

El CD Malgrat va tancar la temporada el cap de setmana passat amb una festa de cloenda al Camp Municipal d'Esports. L'acte va servir, entre d'altres coses, per reconèixer els equips aleví i infantil que la temporada 2020-2021 van guanyar la lliga i van pujar de categoria.