4 març de 2022 a les 12:37
Aquesta és la segona vegada que l'entitat esportiva anul·la la presentació oficial dels seus equips per aquesta temporada 2021 - 2022. El CD Malgrat ha decidit no fer aquest acte i emplaçar els aficionats a la festa de clausura de la temporada, que tindrà lloc al maig
El CD Malgrat ha decidit anul·lar per segona vegada la festa de presentació oficial dels equips per aquesta temporada. En aquesta ocasió la previsió de pluja ha estat el motiu pel qual l'entitat ha decidit suprimir l'acte, que s'havia de celebrar al Camp Municipal d'Esports.
La Junta directiva del club emplaça a jugadors, famílies i aficionats a la festa de clausura de la temporada, que tindrà lloc al maig, coincidint amb l'última jornada de lliga en què tots els partits es juguin a casa.