Resuming podcast

11 maig de 2015 a les 12:39

El CD Malgrat aconsegueix l'ascens a tercera catalana

Compartir

El CD Malgrat és des d'aquest dissabte nou equip de Tercera Catalana. L'equip malgratenc va aconseguir l'ascens en el partit que va empatar amb el CE Cristinenc, que es va disputar al Camp municipal d'esports.

L'equip de Josep Maria Vivé va empatar a 1 davant el CE Cristinenc, resultar que li va assegurar l'ascens a Tercera Catalana. La propera temporada el CD Malgrat jugarà al grup 16 de Tercera Catalana. L'equip malgratenc, fruit de la unió de CD Malgrat i l'Olímpic Malgrat -prèviament fusionat amb la Verdiblanca- torna a pujar de categoria.